
Seesami veebikeskkond on klientide sõnul kindlustusfirmadest parim
[Liljan Männiste | 15.05.2023 :]Uuringufirma Kantar Emori läbiviidud uuringu kohaselt soovitaksid kliendid, kes on viimasel ajal kasutanud kindlustusteenuseid veebikeskkonnas, oma sõpradele ja tuttavatele kõige rohkem just Seesami iseteeninduskeskkonda.
Ettevõtte turundusjuhi Liljan Männiste sõnul on selline tulemus kogu Seesam kindlustuse meeskonnale väga suureks tunnustuseks.
„Oleme tänulikud kõigile oma klientidele selle usalduse eest. Lähtume oma e-poe ja iseteeninduse arendamisel alati soovist muuta keskkonda intuitiivsemaks, et klientidel oleks seal võimalikult lihtne endale parim kindlustuspakett valida ning muid toiminguid teha. Ka meie klientidel ja nende tagasisidel on olnud väga oluline roll selles, et Seesami e-teeninduse keskkond on kujunenud sedavõrd kasutajasõbralikuks. Võtame igat klientidelt tulnud signaali ja murenooti väga tõsiselt ning püüame selle pinnalt leida võimalusi, kuidas keskkonda kasutaja jaoks veelgi mugavamaks muuta,“ kinnitas Liljan Männiste.
Seesam kindlustuse e-poe juhi Kerli Kaaruse sõnul on hästitoimiva ja kiiret teenindust pakkuva veebikeskkonna loomise juures kõige keerulisem küsimus see, kuidas panna end kliendi kingadesse.
„Meie jaoks on kindlustusteenus igapäevane ja loogiline, aga kindlustusega harvem kokku puutuvale kliendile ei pruugi see sugugi nii lihtsalt hoomatav olla. Arutleme oma tiimis pidevalt selle üle, kuidas kliendid saaksid võimalikult vähese vaevaga ülevaate oma poliisidest, kuidas nad saaksid sõlmida uusi lepinguid, tasuda arveid, esitada kahjuavaldusi, muuta oma kontaktandmeid ja teha kõike muud, mis peab hästitoimiva iseteeninduskeskkonna osana justkui mängleva kergusega toimima,“ rääkis Kaarus.
Seesami kui vastutustundliku kindlustusteenuse osutaja jaoks on oluline ka see, et kiire ja mugav teenus ei jätaks klienti ilma olulisest infost lepingu tingimuste teemal.
„Nagu finantsteenuste puhul ikka, peab klient väga täpselt teadma, millist kaitset tema kindlustusleping pakub. Me püüame leida sobiva tasakaalu, mis annab vaatamata toimingute kiirusele ka piisavalt infot tingimuste kohta ning võimaldab mistahes küsimuste korral ka võimalust e-poe keskkonnas klienditeenindajaga suhelda,“ sõnas Seesami e-poe juht.
Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuring kaardistas, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega veebis nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele. Teeninduskogemust veebikeskkondades kaardistati tänavu üheksas valdkonnas: internetipangad, apteekide e-poed, pakiveofirmade ning telekommunikatsiooni iseteeninduskeskkonnad ja kodulehed, taristuettevõtete iseteeninduskeskkonnad ja kõnekeskused, kindlustusfirmade iseteeninduskeskkonnad, tanklate ning reisijateveofirmade veebilehed ja rakendused ning toidukaupluste e-poed.
Uuringu kohaselt on parim teenindus e-kanalites Eesti inimeste hinnangul internetipankades: esikolmikus on LHV, Swedbank ja Coop Pank. Neile järgnevad apteegid: Apotheka ja Südameapteegi e-poed.