Reisikahju
Mida teha õnnetusjuhtumi või haiguse korral
- Õnnetusjuhtumi tagajärjel või haiguse korral pöörduge kiiresti arsti poole.
- Toimige arsti ettekirjutuste kohaselt.
- Makstes ravimite, arstivisiitide jms eest, hoidke alles kõik makset tõendavad originaaldokumendid.
- Kui olete langenud kuriteo ohvriks, pöörduge kohalikku politseisse ja paluge vormistada protokoll.
- Eestisse naastes saatke Seesamisse reisikindlustuse hüvitistaotlus ja muud vajalikud dokumendid vähemalt ühe kuu jooksul.
Kui vajate haiglaravi või repatrieerimist, siis kontakteeruge meie rahvusvahelise meditsiiniabi partneriga OPS:
OPS 24h : +372 634 7363; seesam@ops24.eu; www.eclaims.eu
Luminori krediitkaardi klientidel: luminor@ops24.eu
Reisikindlustuse hüvitise taotlemiseks vajalikud dokumendid
Ravikulude hüvitamiseks esitage:
- reisikindlustuse hüvitistaotlus;
- reisi ajal kehtinud poliisi koopia;
- juhtumit tõendav dokument (arsti tõend, millel on märgitud diagnoos, esmane visiit ja ravi aeg);
- kulutusi tõendavad dokumendid (originaalarved ravikulude, transpordi ja ravimite ostmise kohta).
Reisi ärajäämisel esitage:
- reisikindlustuse hüvitistaotlus;
- reisi ajal kehtinud poliisi koopia;
- juhtumit tõendav dokument (haigestumisel arsti tõend, millel on märgitud diagnoos, esmane visiit ja ravi aeg);
- koopia Haigekassale hüvitamiseks esitatud töövõimetuslehest (kui kindlustatu on töötav isik);
- kulutusi tõendavad dokumendid (maksekviitungid, sõidupiletid jmt. Kui originaalarveid ei ole alles, võib esitada ka pangakonto väljavõtte);
- turismifirma õiend broneeringu, annulleerimise ning tagastatud/tagastamata kulude (trahvide) kohta.
Reisile hilinemise või reisi katkemise korral esitage:
- reisikindlustuse hüvitistaotlus;
- reisi ajal kehtinud poliisi koopia;
- juhtumit tõendav dokument (veoettevõtte õiend reisi ärajäämise või hilinemise põhjuse kohta, reisi katkemise põhjust tõendav dokument);
- kulutusi tõendavad dokumendid (maksekviitungid, sõidupiletid jmt. Kui originaalarveid ei ole alles, võib esitada ka pangakonto väljavõtte);
- vabas vormis koostatud planeeritud ning tegelik sõiduplaan (sh täpsed väljumis- ja saabumisajad, sihtkohad);
- planeeritud ja tegeliku reisi sõidupiletid;
- turismifirma õiend broneeringu, annulleerimise ning tagastatud/tagastamata kulude (trahvide) kohta.
Pagasikahju
- Teavitage pagasi röövist või vargusest kohalikku politseid ning küsige sealt õiend toimunud õnnetuse kohta.
- Kui pagas on transpordi käigus purunenud või kahjustada saanud, pöörduge kohe transpordiettevõtte ehk süülise isiku poole ja nõudke tekitatud kahju eest hüvitist.
- Kindlustus hüvitab selle osa kahjust, mis jääb transpordiettevõtte poolt hüvitamata.
- Küsige transpordi korraldajalt pagasi kahjustumise kohta õiend.
Pagasikahju hüvitamiseks esitage:
- reisikindlustuse hüvitistaotlus;
- reisi ajal kehtinud kindlustuspoliisi koopia;
- reisipiletite koopiad;
- juhtumit tõendav dokument (veoettevõtte õiend, politsei õiend);
- vabas vormis koostatud üksikasjalik seletuskiri juhtunu kohta (kui on tegemist pagasi varguse või röövimisega);
- täpne kadunud või soetatud asjade loetelu ja kulutusi tõendavad dokumendid (ostutšekid; kui originaaldokumente ei ole alles, võib esitada ka pangakonto väljavõtte);
- transpordiettevõtte õiend väljamakstud kompensatsiooni kohta.
Kontaktid:
- Telefon: +372 628 1700
- E-post: kahjud@seesam.ee
- OPS 24h: +372 634 7363 (rahvusvaheline medabi partner)
- Luminori krediitkaardi kindlustuse kahjukäsitluse ja medabi partner OPS: +372 634 7393; e-post: luminor@ops24.eu
Kahjuavaldused: