Esita kaebus


Kliendil, kes on rahulolematu kindlustusseltsi Seesam toodete või teenuste, tingimuste, seltsi käitumise või kohustuste suhtes, on õigus esitada seltsile selle kohta kirjalik kaebus. Kaebust saab esitada Seesami kontorites kohapeal, tavaposti (Vambola 6, 10114 Tallinn), e-posti (seesam@seesam.ee) teel või täites alloleva vormi.

Kõik kaebused vaadatakse Seesami poolt läbi ja neile vastatakse 15 päeva jooksul kaebuse saamisest. Kaebuse menetlemise aega võib pikendada 30 päevani, kui see on seotud täiendavate kaebuses viidatud asjaolusid tõendavate dokumentide esitamise vajadusega. Kaebuse menetlemise järgselt saadetakse kaebuse esitajale kirjalik vastus aadressile, mille kaebuse esitaja on märkinud oma kontaktaadressiks.

Vaidluste korral on kliendil õigus pöörduda kaebusega Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni, Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva lepitusorgani, Eesti Liikluskindlustuse Fondi juures tegutseva liikluskindlustuse lepitusorgani või kohtu poole.